جمعه 07 ارديبهشت 1403
در صورتی که یکی از نمایندگان فروش نیوشا رو می شناسید، برای خرید محصول به وی مراجعه نمایید. برای یافتن نمایندگان فروش، به شبکه های اجتماعی مراجعه نموده و هشتگ نیوشا را سرچ نمایید. در صورت عدم توانایی یافتن نماینده فروش، فرم بالا را تکمیل نمایید.
انتخاب تصویر

استعلام امتیاز

نمایش امتیاز

جمع امتیازات

امتیاز سفارش:
0
امتیاز کل مشتری:
0

جوایز قابل انتخاب

شیوه‌های کسب امتیاز
هر 250 هزار ریال
1 امتیاز
  • این امتیاز صرفا برای استفاده مشتریان وفادار بوده و به ازای ثبت سفارش برای مشتریان محاسبه می گردد.
  • بعد از هر سفارشی که نماینده فروش برای مشتری ثبت می کند، از طریق پیامک امتیاز حاصل از سفارش جدید و امتیاز کل اعلام خواهد شد.
  • معیار شناسایی مشتری وفادار و دریافت امتیاز در این باشگاه (آدرس) می باشد.

برنامه های تشویقی

همایش
بعد از کذشت بیش از 1200 روز، توفیق یافتیم تا بار دیگر افتخار میزبانی نیوشایی‌های عزیز را در هتل بین‌المللی اسپیناس‌ داشته باشیم.
از این پس جشن سراسری نیوشا، همزمان باسالگرد تاسیس این شرکت و در تیر ماه هرسال با حضور نفرات برتر برگزار خواهد شد.
هدایای نفیس
هدایای لیدران نیوشا یادگارهایی هستند که شرکت برای گرامیدشت و ارزش گذاری دستاوردهای آنها در نظر گرفته است . این هدایا تا قبل از شیوع کرونا طی مراسمی خاص در همایش سالیانه شرکت به حائزین شرایط اهداء می شد اما در سال های اخیر ،هدایا در پایان سال به آدرس ثبت شده در پروفایل لیدرها ارسال شده است .
سفر آموزشی - انگیزشی
سفرهای آموزشی و تفریحی نیوشا ، فرصتی برای انتقال آموزش های محصولات و گروه های محصولی جدید در فضایی متمرکز و همراه با آرامش است . در این سفرها لیدران شرکت ضمن سپری کردن چند روز در کنار هم و تجدید انرژی ، با دریافت اطلاعات جدید محصولات برای انتقال آنها به اعضاء سازمان خود آماده می شوند
این سفرها هر فصل یکبار از سوی شرکت تدارک دیده می شود و رده های بنیانگذار تثبیت شده و بالاتر ، میهمان شرکت در جزیره کیش خواهند بود .
تور زمین های اختصاصی
باغ چای اختصاصی به عنوان یکی از منابع اصلی تامین مواد اولیه ، یکی از مزیت های رقابتی ممتاز نیوشا است.
در این تور ، نمایندگان فروش می توانند ضمن بازدید از باغ نیوشا سری هم به اماکن تفریحی منطقه از جمله قلعه رودخان و شهرستان ماسوله بزنند و به دور از هیاهوی شهر ، زمانی رو به آرامش ذهنی اختصاص دهند .
تور کارخانه
نیوشا در روزهای مشخصی از سال ، در کارخانه های خود میزبان لیدرها و اعضاء سازمان آنها از اقصی نقاط کشور است . در این برنامه نیم روزه ، نمایندگان از نزدیک با فرایندهای تولید و بسته بندی محصولات آشنا می شوند . برای تمام نمایندگانی که رده آنها سرگروه و بالاتر است این امکان فراهم شده است که با هماهنگی قبلی میهمان کارخانه های نیوشا در شهرک صنعتی نصیرآباد باشند.