پنجشنبه 01 آذر 1403
مزیت های ما
مزیت های محصولات ما
تامین مناسب مواد اولیه
نیوشا با روش های مختلف نسبت به تامین مستقیم مواد اولیه اقدام می کند تا علاوه بر تضمین کیفیت، سلامت و قیمت ماده اولیه، از تامین دائمی آن هم مطمئن باشد.
انبارش مواد اولیه بر اساس استانداردهای ISO
هر یک از مواد اولیه و محصولات نهایی مرتبط با گیاهان باید در یک دمای مشخص، نگهداری شوند تا کیفیت خود را حفظ کنند. سردخانه نیوشا به همین منظور به بهره برداری رسیده است.
تولید و بسته بندی تمام اتوماتیک
تولید محصولات نیوشا با بهترین دستگاه ها و ماشین آلات و با بالاترین استانداردها انجام می شود. مسئولین فنی شرکت نیز در مراحل مختلف تولید، کنار دستگاه ها حضور دارند.
تنوع و گستردگی محصولات
نیوشا بیشتر از 60 محصول دارد که در فرمولاسیون آنها از قسمت های مختلف بیش از 50 گیاه دارویی، ادویه یا میوه استفاده شده. چنین تنوع محصولی در هیچ شرکت ایرانی فعال در این حوزه وجود ندارد.
همراهی مشاور فروش اختصاصی
یکی دیگر از مزیت های محصولات نیوشا، وجود مشاور اختصاصی کنار مصرف کننده و ارائه اطلاعات صحیح درباره محصولات و راهنمایی های لازم در طول مدت مصرف محصولات است.
مزیت های شرکت ما
محصولات مناسب
تاثیر و کارکرد محصولات در کنار کیفیت مناسب، قیمت رقابتی، مصرفی بودن و قابلیت تغییر سبک زندگی افراد همه از ویژگی های مهم محصولاتی هستند که از طریق نیوشا عرضه می شوند.
طرح درآمدزایی منصفانه
نیوشانیک سعی کرده است در طرح درآمدزایی خود هم سودی منصفانه برای نمایندگان فروشی که به خرده فروشی می پردازند در نظر بگیرد و هم سود مناسب شبکه سازی برای مربیان و راهبران!
پشتیبانی کارآمد
واحد پشتیبانی نیوشانیک به صورت آنلاین پاسخگوی سوالات و مشکلات نمایندگان فروش و مشتریان است. مشتریان از طریق وبسایت و نمایندگان فروش از طریق دفتر کاری خود با این واحد در ارتباط هستند.
برندینگ و تبلیغات موثر
تبلیغات و ایجاد تصویری مطلوب از برند به نمایندگان فروش آن قدرت مانور و اعتماد به نفس بیشتری در بازاریابی می دهد. موفقیت های نیوشا در زمینه برندینگ و تبلیغات در سال های گذشته گواه این ادعاست.
چشم انداز روشن بین المللی
آرزو و ویژن تمام شرکت ها، ورود به بازارهای بین المللی است. از سال 1396 نیوشا با ایجاد زیرساخت های لازم، دروازه بازارهای بین المللی را به روی نمایندگان خود گشوده است.
مزیت های تجارت ما
کسب و کاری مستقل
در این تجارت شگفت انگیز، خبری از روابط سنتی نیست. رئیسی در کار نیست و افراد به جای کار کردن برای دیگران، برای خودشان کار می کنند.
غیر محدود به زمان و مکان
این تجارت قید و بندهای زمانی و مکانی شغل های سنتی را ندارد. نیازی به دفتر و امکانات اداری ندارد و برای گسترش آن در هر نقطه از دنیا محدودیتی وجود ندارد.
بی نیاز از تخصص قبلی
رابرت کیوساکی، فروش مستقیم را دانشکده کسب و کار می نامد! این تجارت، بدون هیچ پیش نیازی، به افراد مهارت های اولیه از اصول ساده حسابداری تا تکنیک های مذاکره تجاری، را یاد می دهد.
عادلانه و به دور از تبعیض
در این تجارت هر کس بهتر باشد و زمان و انرژی بیشتری صرف کند، درآمد بیشتری به دست می آورد. سابقه و جایگاه افراد تاثیری در درآمد آنها ندارد.
کسب درآمد بدون محدودیت
در این تجارت درآمد نمایندگان فقط به فروش شخصی آنها وابسته نیست. آنها با ساختن یک سازمان فروش، می توانند از فروش محصولات توسط سازمان شان هم درآمد کسب کنند.