سه شنبه 11 مهر 1402
  • انتخاب کنید
  • آذربایجان شرقی
  • آذربایجان غربی
  • اردبیل
  • اصفهان
  • البرز
  • ایلام
  • بوشهر
  • تهران
  • چهار محال بختیاری
  • خراسان جنوبی
  • خراسان رضوی
  • خراسان شمالی
  • خوزستان
  • زنجان
  • سمنان
  • سیستان و بلوچستان
  • فارس
  • قزوین
  • قم
  • گلستان
  • گیلان
  • لرستان
  • مازندران
  • مرکزی
  • هرمزگان
  • همدان
  • کردستان
  • کرمان
  • کرمانشاه
  • کهکیلویه و بویر احمد
  • یزد
  • انتخاب کنید
در صورتی که یکی از نمایندگان فروش نیوشا رو می شناسید، برای خرید محصول به وی مراجعه نمایید. برای یافتن نمایندگان فروش، به شبکه های اجتماعی مراجعه نموده و هشتگ نیوشا را سرچ نمایید. در صورت عدم توانایی یافتن نماینده فروش، فرم بالا را تکمیل نمایید.
  • انتخاب کنید
  • پیگیری سفارش
  • واریز وجه برگشت از فروش
  • مشکل در سفارش ارسالی
  • شکایت از کیفیت محصولات
انتخاب تصویر
x

استعلام امتیاز

نمایش امتیاز

جمع امتیازات

امتیاز سفارش
0
امتیاز کل مشتری
0

جوایز قابل انتخاب

شیوه‌های کسب امتیاز
هر 150 هزار ریال
1 امتیاز
  • این امتیاز صرفا برای استفاده مشتریان وفادار بوده و به ازای ثبت سفارش برای مشتریان محاسبه می گردد.
  • بعد از هر سفارشی که نماینده فروش برای مشتری ثبت می کند، از طریق پیامک امتیاز حاصل از سفارش جدید و امتیاز کل اعلام خواهد شد.
  • معیار شناسایی مشتری وفادار و دریافت امتیاز در این باشگاه (آدرس) می باشد.

باشگاه راهبران

از بدو تاسیس نیوشانیک تاکنون ،

راهبران نیوشانیک ، در ایجاد و سازماندهی شبکه های فروش و شکوفایی نیوشا ، نقشی اساسی داشته و دارند ؛

آنها انگیزش ها و آموزش های لازم برای رشد و پیشرفت سازمان را تهیه و به روزرسانی می کنند ...

آنها همراه سازمان هستند تا از موفقیت تک تک اعضاء مطمئن شوند ...

نگرش های راهبران برای اعضاء الهام بخش است ؛

باورها و نگرش های راهبران به اعضاء سازمان ها کمک می کند تا در راستای تحقق اهداف و ویژن های خود مصمم باشند و گام های موثر و مفید بردارند و به جای آزمون و خطا و اتلاف وقت و انرژی ، در مسیر درست حرکت کنند...