شنبه 06 مرداد 1403
در صورتی که یکی از نمایندگان فروش نیوشا رو می شناسید، برای خرید محصول به وی مراجعه نمایید. برای یافتن نمایندگان فروش، به شبکه های اجتماعی مراجعه نموده و هشتگ نیوشا را سرچ نمایید. در صورت عدم توانایی یافتن نماینده فروش، فرم بالا را تکمیل نمایید.
در صورتی که یکی از نمایندگان فروش نیوشا هستید، جهت ثبت درخواستهای خود از طریق دفترکاری اقدام فرمایید
انتخاب تصویر

مجله مجازی ما

همه موارد

blog nam

آیا واقعاً دارچین برای لاغری شکم و پهلو مفید است؟

سینام‌‌آلدهید موجود در دارچین، علاوه بر ایجاد عطر و طعم مطلوب این ادویه، اثرات ضدچاقی و ضددیابت دارد و می‌‌تواند چربی‌سوزی در بدن را افزایش دهد.

blog nam

بررسی علمی تأثیر طبع گیاهان بر لاغری و کاهش اشتها

طبق اصول طب سنتی و مطالعات امروزی، طبع گیاهان بر خواص سلامتی آنها مؤثرند. مثلاً گیاهان با طبع گرم، نسبت به گیاهان با طبع سرد، برای لاغری و کاهش اشتها مؤثرترند.

blog nam

چای ترش برای کنترل فشار خون و افزایش سلامت قلب مفید است

نوشیدن روزانه دمنوش چای ترش باعث کاهش فشار خون در افراد مبتلا به فشار خون بالا و دیابت نوع 2 می‌شود و اثر مشابه با داروهای فشار خون بالا دارد.

blog nam

خواص دمنوش دارچین و زنجبیل برای درمان چاقی، دیابت و چربی خون

عصاره آبی برخی گیاهان دارویی از جمله دمنوش دارچین و زنجبیل برای لاغر شدن، کاهش چربی خون و قند خون و افزایش انسولین بدن بسیار مؤثرند.

blog nam

آیا نوشیدنی‌ها‌ و مکمل‌‌های حاوی چای سبز به کبد آسیب می‌زند؟

مصرف روزانه چای سبز و مکمل‌های عصاره چای سبز که حاوی 300 تا 600 میلی‌گرم اپی‌گالو‌‌کاتچین‌ گالات (EGCG) باشند، آسیبی به کبد نمی‌زند.

blog nam

ارتباط بین آنتی اکسیدان های زعفران و خاصیت ضدچاقی آن

بسیاری از اخواص دارویی زعفران می‌تواند مربوط به تعدادی از ترکیبات آن مانند کروستین و کروسین‌ها باشد. زعفران از طریق عملکرد به عنوان یک ترکیب ضدالتهابی و یا یک عامل کاهش‌دهنده چربی به همراه خاصیت ضدالتهابی، می‌تواند به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم چاقی را مهار کند.