سه شنبه 16 ارديبهشت 1404
در صورتی که یکی از نمایندگان فروش نیوشا رو می شناسید، برای خرید محصول به وی مراجعه نمایید. برای یافتن نمایندگان فروش، به شبکه های اجتماعی مراجعه نموده و هشتگ نیوشا را سرچ نمایید. در صورت عدم توانایی یافتن نماینده فروش، فرم بالا را تکمیل نمایید.
در صورتی که یکی از نمایندگان فروش نیوشا هستید، جهت ثبت درخواستهای خود از طریق دفترکاری اقدام فرمایید
انتخاب تصویر
low-banner

تعاریف

1.شرکت: شرکت فروش مستقیم چندسطحی پارس نیوشانیک که تحت شماره 425800 و شناسه ملی 10320787428 در اداره کل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری در قالب شرکت سهامی خاص ثبت شده است و در ادامه، به اختصار شرکت نامیده می‌شود.
2. دفتر مرکزی: دفتر مرکزی این شرکت که در تهران، خیابان جمالزاده شمالی، کوچهشیرزاد، پلاک 25، واقع گردیده است.
موارد بیشتر

نیوشانیک و همه اعضاء و پرسنل آن به حفظ امنیت محیط و فضای کسب و کار خود متعهد هستند به نحوی که همه اعضاء در این بستر، احساس عدالت و امنیت داشته باشند. تقویت چنین فضایی در گرو احترام به یکدیگر و پرهیز از رفتارهایی است که به کیفیت فضای کاری لطمه وارد می کند. نیوشانیک از یک محیط کاری ایمن و آمیخته با احترام حمایت می کند که در آن، نمایندگان مطابق با قوانین و مقررات و همچنین مفاد و ارزش های این نظام نامه عمل می کنند و به تفاوت های یکدیگر احترام می گذارند. این نظام نامه استانداردهای رفتاری مورد انتظار از همکاران را در نیوشانیک توصیف و تشریح می کند. ضروری است همه اعضاء، اعم از نمایندگان و پرسنل، به نظام نامه نیوشانیک احترام گذاشته و در انجام امور، آنها را مدنظر داشته باشند. در طول فعالیت اعضاء و همکاران، این نظامنامه به عنوان راهبردی برای تدوین تمامی قوانین و سیاست های عملی شرکت، پاسخ به پرسش ها، رفع نگرانی های اخلاقی و رسیدگی به تخلفات احتمالی عمل خواهد کرد.
موارد بیشتر

آیین نامه نحوه تبلیغات، بازاریابی و فروش محصولات شرکت

گستردگی فعالیت نیوشانیک و تعدد نمایندگان فروش در سراسر کشور ایجاب می‌کند که همه اعضای فعال در شبکه فروش، اعم از توزیع‌کنندگان فعال، حامیان و مربیان، نسبت به حفظ و رعایت حقوق سایر اعضاء کوشا بوده و از ایجاد نارضایتی و تنش به هر شکل ممکن پیشگیری کنند.
نیوشانیک با شناسایی فضای مجازی به عنوان ابزاری کارآمد در کسب و کار شبکه‌ای و بستری مناسب برای ایجاد ارتباط مؤثر با مصرف‌کنندگان کالا نسبت به وضع مقرراتی با هدف حمایت از نام تجاری شرکت، منافع تمامی نمایندگان فروش و بهبود سلامت فضای کسب و کار اقدام نمود. رعایت این مقررات از زمان انتشار برای کلیه نمایندگان فروش الزامی است.
موارد بیشتر

قانون نظام صنفی کشور

با آخرین اصلاحات مصوب 12/6/1392مجلس شورای اسلامی

فصل اول _ تعاریف

ماده 1 - نظام صنفی: قواعد و مقرراتی است که امور مربوط به سازمان، ‌وظایف، ‌اختیارات، حدود و حقوق افراد و واحدهای صنفی را طبق این قانون تعیین ‌می‌کند.
موارد بیشتر

ماده 38. الف- در صورت فروش كالا، از تاريخ تسليم كالا به مصرف كننده و در صورت فروش خدمات، از روز انعقاد.
ب- در هر حال آغاز اعمال حق انصراف مصرف كننده پس از ارائه اطلاعاتی خواهد بود كه تأمين كننده طبق مواد(33) و (34) اين قانون موظف به ارائه آن است.
ج- به محض استفاده مصرف كننده از حق انصراف،تأمين كننده مكلف است بدون مطالبه هيچ گونه وجهی عين مبلغ دريافتی را در اسرع وقت به مصرف كننده مسترد نمايد.
د- حق انصراف مصرف كننده در مواردی كه شرايط خاصی بر نوع كالا و خدمات حاكم است اجرا نخواهد شد. موارد آن به موجب آيين‌نامه‌ای است كه در ماده (79) اين قانون خواهد آمد.
موارد بیشتر

تعاریف

ماده 1 تعاریف -
1-کسب و کار مجازی : واحد صنفی است که توسط هر شخص حقیقی و یا حقوقی برای ارائه محصول کالا و یا خدمات به طور مستقیم و یا غیر مستقیم و به صورت کلی یا جزئی به عمده فروشان، خرده فروشان و مصرف کنندگان از طریق ابزارهای ارتباط از راه دور از قبیل وب سایت و نرم افزارهای تجاری (اپلیکیشن) دایر شده باشد.
2- بازاریابی شبکه ای: یک روش فروش محصول است که شرکت بازاریابی شبکه ای از طریق وب سایت خود افرادی را به عنوان بازاریاب به دور از مکان ثابت کسب برای فروش مستقیم محصولات خود به مصرف کننده سازماندهی می کند، به نحوی که هر بازاریاب می تواند با معرفی بازاریاب دیگر به عنوان زیر مجموعه خود با ایجاد گروه فروش چندسطحی موجب گسترش و افزایش فروش گردد.
موارد بیشتر

بند ط ماده 7 آیین نامه اجرایی تبصره ماده 87 قانون نظام صنفی:
در صورت فسخ قرارداد بازاریاب، باز پس گرفتن محصولات فروخته شده (حداکثر طی 12ماه منتهی به تاریخ فسخ قرارداد) که قابل فروش مجدد است و استرداد مبلغ دریافتی کالای مرجوعی منهای هزینه ارسال و باز پس فرستادن کالا و سود خرده فروشی تعلق گرفته شده به بازاریاب از قیمت برای مصرف‏کننده و مالیات غیر قابل استرداد.
تبصره – شرکت بازاریابی شبکه ای می‏تواند کمیسیون پرداخت شده در ازای فروش کالای مرجوعی را از کمیسیون بعدی بازاریابان سطوح بالاتر کسر نماید.

تعدادی از نمایندگان فروش جهت فروش محصولات به «شرکت ها و موسسات» مراجعه کرده و مشتریان خود را از این گروه پیدا می کنند، که در برخی موارد نیاز به ارائه فاکتور رسمی است. قبل از ثبت درخواست فاکتور رسمی، نکات زیر را در نظر بگیرید:
نکته : سفارشات پرداخت در محل اعتباری تا زمانی که به گیرنده تحویل نشود امکان ثبت درخواست فاکتور رسمی ندارند و پس از تحویل به مشتری می توانند برای ثبت درخواست اقدام کنند.

موارد بیشتر

ثبت درخواست
1. وارد دفتر کاری خود شوید.
2. از منوی سمت راست، گزینه « درخواست‌ها – درخواست خدمات و پشتیبانی» را انتخاب کنید.
3. در این صفحه، از منوی «نوع درخواست»، موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنید.
4. اگر نیاز به ارسال مستندات بود، ابتدا فایل را انتخاب کرده (عدد (1) در تصویر زیر) را بزنید. و سپس، حتماً دکمه «بارگذاری» (عدد (2) در تصویر زیر)
* حجم فایل باید کمتر از 1 مگابایت باشد.
موارد بیشتر
تماس با واحد بازرسی اصناف و بازرگانان: 021-26421196 021-26421289